Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 21. februar 2016

Dailychallenge2 dag 3/30 Noe(n) som savnes

Hva man savner? Sånt rent bortsett i fra å kjøre den nedbetalte vepsen på veiene igjen??

Vel, siden dette er dagen da min store helt ville blitt 70 år, så sier jeg bare : Alan Rickman
Pokker ta kreften som tok fra meg og fansen en fantastisk kunster.
Pokker ta kreften som overlater Rima til seg selv etter over 50 år sammen som maker og partnere.

På hjemmebane så savnes det en annen kar som ville blitt 70 bare tre dager etter.. Min pappa. Savnet og sørget over siden juli 2003.
Han har gått glipp av en svigersønn,en bråta herlige hunder, to brylluper, og fire barnebarn,. Lusent..

To kjekke herlige menn med andre ord..Som vi gjerne skulle hatt i blant oss...

Neste challenge :
3 ynglingssanger


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar