Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 29. februar 2016

skuddårsdag.... man prøver seg......

Ettersom det er skuddårsdag, og damene kan fri, så tenkte jeg å prøve  meg litt på husbond. Vi er jo allerede gift, så han kommer jo til å si nei...

Så jeg fridde, og han sa nei, for vi er jo gift allerede..
- Kan jeg veksle inn de påkrevde 12 hanskepar du da skylder meg i 12 par med garnnøster, som jeg har mer  bruk for? spurte jeg.
Han sa nei til det også

dæng..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar