Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 27. februar 2016

Dailychallenge2 dag 4/30 : 3 ynglingssanger..

 Har vært et lite opphold grunnet ferie, men nå er vi tilbake.

3 ynglingssanger... Må være FS relatert det  da..

Vel, nå er det Gremlinstema som gjelder, men noen stor favoritt er det jo ikke.. Vel , her er noen idealternativer jeg leker meg med i klasse 2..


 walk the moon Shut up and dance
den er kvikk og morsom, og rytmen passer alle...

James Last Jog din Oas
Balkan alibiet mitt.. Og en hører når musikken går opp... Litt dumt er at den er repeterende, og at tempoet øker.. Og at James Last ødelegger alt annet han velger å spille..

Bill Sykes - My name
Det nyeste  innen ideer...... våger man?







I morgen: en sang som får meg til å gråte... ( det blir en sann utfordring)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar