Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 18. februar 2016

EFIT 18 februar 2016

Min dag....
( Vært litt opptatt med timene mine i dag, så noen bilder blir rene symbolbilder her..)
Og innlegg nummer 900 i bloggen!!
6.22 : fant et belte i skapet. Lenge siden jeg har brukt.

7.26 : har blokkas kuleste dørmatte...

08.16 : setter i gang elev som ikke har hatt norsk skrivedag..

9-10.00 Undervisning, engelsk støttelærer, og samtale om skrivedagen med elevene mine i 8c. Full fokus på å følge klasselista og få elevene til å forstå hva som kan gjøre teksten bedre  i 2. utkastet vi skal skrive etter ferien. Gjett hva? De vet det allerede....De er blitt så flinke i fortellinger siden august!

10 .36 : Kollega Dag varmer seg på ny trykte kopier, rett fra kopimaskina.. Ikke all dokumentasjon i en lærerhverdag varmer like mye....Men vi har en flott tone oss i mellom på trinnet vårt... <3

11.15- 12.15 : norsktime. Elevene presenterer dikt, og analyserer dem i presentasjon. De er flinke! "Dikt gir meg så fine bilder i hodet !" sa en gutt i klassen. Det er ikke verst...


12.19 : blodsukker sier : lunsj!

13.19 ; note to self : må huske å vurdere diktpresentasjonene, Islampresentasjonene, og ha en samtale med noen i morgen. Jeg skjønner knapt hva jeg har skrevet sjøl.

14.05 : En tur ned i 9. etasjen. Der leses engelsk.

1500- 16.20 : styremøte i utdanningsforbundet, på Rådhuset. Snart årsmøte

16.29 : Møte ferdig, bussen hjem. Ut av dørene på Rådhuset på Jessheim
17.47 : leser aviser. Denne dama gjør meg matt... En ting er å være kritisk til islam... Men dette.......Mange nok med slike holdninger, og det er dømt til å smelle.. Men fra hvilken side, det er ikke godt å si.. Kan vi ikke bare akseptere hverandre litt mer???
18.20 : dagen tarotkot : Hierophanten- veilederen, læreren.. : Søk informasjon, så får du kunnskapen som du trenger. Resten har du i ditt indre. Du vet hva som må til.. Jeez.. Kan det passe bedre etter dagen i dag....?

19.12 Trengte å smøre hendene mine litt.. så tørr atte fy..
20.24   : mannen lager god middag... her er det kyllinglår,paprika, løk,sopp, broccolli, og kyllinglår.. nam nam
21.08 : Vil bare skryte litt av mine koneskills... jeg er  vel forståelsesfull som aksepterer en sånn dings i stua. Mannen er flyfantast... Og litt Starwars i glass skapet bak
BONUS : Mack hørte ordet ; "TUR!!! "
22.45 :  ville og gale dyr på tur..
23.14 Tardis og jeg sier god natt
 

4 kommentarer:

  1. Älskar fotot med din kollega som värmer sig :-)

    Och ja, det blev lite många fåglar hos mig idag!

    SvarSlett
  2. Kikar in på din dag.
    Haha. Ja så kan man också värma sig :)

    SvarSlett