Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 29. februar 2016

Daily Challenge2 7/30 : favorittmat


 Favoritt mat... skal vi se

Drikke :  melk.. Eller bep som jeg kalte det som liten. Skumma går fint, tusen takk. Men det skal ikke blandes noe i den. Fy!


Sunn snacks : banan, eller sitronyoughurt noen timer i frysern

 
Snack  : sjokkis, sjokkis og sjokkis...

Grønnsak : rosenkål, og brokkoli. Slangagurk og vannkastanjer er digg...

Brød : halvgrovt , med frø. Gjerne solsikke eller noe annet som gir motstand i jekslene

Pålegg  : akkurat nå er det leverpostei på jobb,og kylling/kalkunskinke hjemme.

Fisk : skal jeg spise fisk uten å tyte, så er det en eneste utvei.. Sushi

Middag : nå sier ikke jeg nei takk til litt burgerjunk.. Men skal det være noe spesielt så går jeg for indisk. Mye smak... Og ikke noe jeg får hjemme. I det daglige blir det mye svin og kylling

Pizza  : mammas... i frossen kategorien blir det southern chicken. Ellers så er det mye godt fra Peppes.

Dessert  : Har det sjokolade... bring it on.. Oreo fra peppes er dronninga...

Hverdagsmat  for meg.. et eller annet kjøttstykke stekt i form i ovn, pasta med sitronpepper, brokkolli og sursøtsaus til å dippe.




I morgen : et tre år gammelt bilde av meg  ( æsj... da var jeg tynn og pen da jo..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar