Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 1. mars 2016

Bøker februar 2016

Shantaram Gregory David Roberts
Jepp, det har tatt meg nesten tre uker å lese denne, men så verd det.. Den er alt den lover.. India, motsetninger, om livet, kjærligheten, skjebne, eventyr...


Atla Lund Akkerman 1917
Romaniaa invaderte Ukraina i 1917. Det visste jeg ikke. Punktum.. Overpedagogisk roman som skal lære ungdom å filosofere og våge å kjempe for sine politiske meninger.. ja, det er det jeg fikk ut av denne..

Jodie Picoult ; leaving time
Damen vet hva hun driver med fletter handling og metaforer, så en vet hva  en får , og blir overrasket alikvel.
Jenna er 12 år, og ingen vet hva som skjedde da moren hennes, elefantatferdsforsker forsvant. og så er vi i gang..Hun tar den helt ut , denne gang.. er det umulige mulig?

Kjersti Annesdatter Skomsvold Monstermenneske
Ja... om en vil tro at det gagner forfatterverdenen å få folk til å tro at de som skriver er småsprø, overfølsomme og helt i sin egen verden... for all del...Vet ikke hvor selvbiografisk den er, men det er vel selve mystikken i det hele. den finnes ikke morsom, selv om det står det på coveret. Jeez. Noen vil sikkert kalle den åpen og veldig modig. Jeg blir bare oppgitt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar