Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 16. mars 2016

Daily Challenge 2 dag 22 mine 5 ynglingsvesker

skulle egentlig blogga i går, men var så sliten etter konferansesamtaler at jeg knapt orka å lee meg

men altså.. vesker.. og 5 av dem??

Glem det... her er sekken min. Billig, Claes Olsson. Mange små rom, plass til alt.
vesker...phø... Tar opp plass i henda, og gjør deg skjev når du bærer.. Tar for mye plass når en kjører scooter.

Nei, takke meg til en sekk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar