Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 8. mars 2016

Daily challenge 2 dag 15 Øde øy

Ops! Halveis

Ti personer og gjenstander jeg ville hatt med meg på en øde øy
Skal vi sjå..

1 Hakkespett boka...Der finner jeg alt jeg trenger av overlevelseinfo.
2 Pappa. Han har bygga kano, så dette kan han. Dessuten hadde det vært fint med noen dager med ham igjen.. ( dette er jo fantasi?)
3 Alan Rickman, det sier seg selv...
4 Hundene mine. De skal også få oppleve friheten på stranda, og å smyge inne i regnskogen
5 Solkrem
6 insektolje
7 Kniv/øks. Åpen for det meste der..
8 Kortstokk
9 Sovepose
10 Fyrstikker

Såh, dette blir bra..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar