Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 8. mars 2016

prestasjonsdeppings, men denne økta med T hjalp på...

Tenk om jeg kunne gå ut på banen, og tenke millimeter. På flyten, på den ene snurren som ble litt skjev i forhold til posisjonen... Pusse, petimetre..

Jeg gjør ikke det..Det var heisan og pyttsan  med Henrik.
Med Mack the stikker, så, ja.....

Vi har kommet langt siden Dr Who tema og skrutrekkeren.. Sommeren 2013..


Tardis vet jeg kan. Han er i fyr og flamme.. Jeg trodde vi var i stim i Kongsberg i høst, når vi feide med oss en førstepremie.. Nå kunne vi også begynne å flikke. Pirke, sammenligne mulige kjeder.
Tenke ut klasse to, om et halvt års tid.. Kose oss på banen. Jobbe med håndsignaler, få enda mer avstandskommando..

Også gikk det ikke helt sånn.
Hvem andre seiler seg opp, og så kjører man to rake blåmandag presentasjoner med snusing og styr..
Hvem andre lykkes, for så å gå i veggen?Bom stopp...

Meg.. bare meg.. pokkers til tider udugelige meg..

Og hva er det jeg gjør som gjør at han vil dempe meg..? For det er det han gjør. Han er ikke hekta på flekk sånn som broren

sånn..... avslutningen.... og kjenne at det satt.....Det er det jeg ser for meg... Karlstad november 15

Jada, tante Jessica, jeg skal ha det gøy på banen , og ta det som trening.. men jeg blir litt mismodig.

Kan gå og tråkke i klasse 1 til vi har programmet i klasse 2 ferdig, bare jeg kan gå på banen, vite at det er ikke samarbeidet vårt det står på.. At det var meg som ikke ser mulighetene i programmet, tenk om det var det som var problemet....

Bare jeg kunne føle at han kom til å være med meg.. Vi vet hva vi driver med...
Jeg kan programmet mitt, ut og inn. Kan alle plan b'ene i koreografien, vet hvor han bidrar og hvor han kan finne på å nøle litt. Noen teller sauer, jeg går gjennom de ulike kjedene i delene a programmet

Jeg er på vei ut av tåka  med å ha en cirka ide, og se hvordan det går, jeg vet hvordan jeg vil ha det, på et nivå jeg ikke har vært før. Jeg er der nå.. Har vært der lenge, men jeg får ikke vist det..Jeg er mer nøyaktig, vil ha uttelling for dette...

Hva er greia ? Belønner jeg feil i forhold til stevne/trening? Ja, jeg vet jeg trener for lite. Men nå begynner sesongen, og jeg skal love at det  motiverer. Jeg er også i full gang med klasse 2 ideen min. det blir den..  Det blir... ja....har følelsen, akkurat som med Gremlinsideen

Hva gjør jeg galt? Trener på for få steder? Blir jeg rar mamma på banen uten å merke det selv? Jeg vet jo at han blir med meg inn, jeg stoler på det... Jeg vet at vi er i gang på starten. Bare der mista jeg Mack om han ikke var i siget..

Trening påska 2015


Jeg er ikke ute etter å vinne over noen. Jeg tenker faktisk ikke så mye på det. Jeg vil ut på banen, lykkes, føle at vi er i flytsonen, der vi var i september på Kongsberg... Vil vise at vi kan, at det ikke bare er prat og  dill... Jeg vil ha gule skjema med 7,5'ere på. Jeg vil tas på alvor, jeg har jo vært med så lenge..

Jeg skulle vært et helt annet sted...

Men jeg vet jo også... At en er der en skal være, og kommer dit en skal når tiden er inne, ikke når en presser på..

Så, det er bare ett å gjøre..  flere stevner, åpne plasser, dra på trening, ikke gi seg.. og tenke at målet, seieren kommer når du har alt på plass. Du har hunden, du har ideene.... jeg kommer dit..
Økta i dag hjalp mye på tilliten min . En god opplevelse. Jeg må bare trene , selv om det føles håpløst i blant. Som jeg står og stanger. Jeg må i allefall ut av kjøkkenet...Ut av korridoren..

Og  misunnelse hjelper ikke noe... Hvor menneskelig det enn er

 Cruft is the limit..

WANT! MORE!




 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar