Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 18. mars 2016

Daily challenge2 dag 24/30 : mine kuleste profilbilder...

For det første skulle jeg blogga i går, men da jeg kom hjem føles det som jeg ikke var på denne planeten..

For det andre så endrer jeg temaet : Et bilde når du akkurat har våknet til en kavalkade av kule facebook profilbilder!!

Vi begynner med det nåværende. Egentlig en tilfeldighet. En FBvenninne hadde en høyballe i bilen, og lurte på hva vi trodde det var.. Jeg så en moppedille... Særs egnet som profilbilde... Særs..

Lurer på om denne karen døde av en eller annen smittsom sykdom grunnet dårlig vask, eller bare sultet ihjel.. Var vel det første nettspillet jeg starta med. Fikk aldri nok poeng til å ta av og innrede med masse stæsj.  Men en hilste jo på  hos de andre, delte ut klemmer og hadde hinderløp. Kanskje de er frie og selvstendige i et parallellt univers?

Nyttårsaften, den siste dagen i 2009.. Min kjære Henrik , med rim i barten.. Lite visste jeg at at under to uker senere, så var han ikke mer....

Merethe A Huser tok dette av oss på kurs i Ås. Gode dager.  2009

Jeg elsker dette bildet.. Sikkelig blinkskudd.... Akilles ble tidlig Mack sin bestis. De kjente jo hverandre før jeg kom inn i bildet, for å si det så... Herlig å se dem fra valpetiden til Mack..

Bilde fra Lista, fineste Macken...Mannen er fotograf

Ja.... Vel.. Hvor begynner man her.. Jo, dette var antrekket fra utdrikningslaget mitt i 2008. Året etter hadde min og parallell klassen en geografi konkurranse . Taper klassen skulle få straff, læreren måtte gå en dag i kostyme. Dessverre tapte vi ( lurer på om det var litt på gjørs) og istedet for at min langbeinte kollega skulle tilbringe dagen i rosa onepiece , og noe skrekkelig fjær- hodepryd, så måtte jeg danse Balloo dansen, og gå med denne.. Fikk masse klemmer på magen ( godt vattert) og mange herlige reaksjoner. Min feigskit av en kollega lot oss aldri få revansj...

Synes vel jeg var pen da---

Nytt  ==)=)(/&%&%%¤%##¤ spill.. Inn og besøke , mate og kose på fugler. Kjøpe boblemaskin for å underholde... Hadde 5 ulike akvarier også.. når jeg tenker meg om...

Elevbedrift..

Meg - kjempetøff scooterype... Mannen fotograferer.

Et bilde hvor jeg ikke ser ut som jeg spiser barn..

En herlig men kald februartur med Mack rundt Nordbytjernet.Han var spinnvill stort sett hele turen

Hadde det gøy med webcam på den gamle pc'n en stund...

Veeeeldig moro

Eirin 13 år. Nok snakka

Her er jeg i grunnen perfekt.. Tynn, smilende, i hundekontekst.. ja...

Vilt innfall og morsom vinkel i det minste..

jeg har bursta og derfor alderskramper.Det blir nok verre

Fra høsten 2015. Lærerknuten min. Det er da en får lyst til å la det gro igjen,....

Husidioten med frue goes Cardiff

Standard Tardis posisjon. Artig fanga. Og jeg ser så glup ut med briller.. Noe jeg kun bruker når jeg nålebinder og broderer

Et av mine mest lykkelige øyeblikk..... 1.premiering på stevne. august 2015 Vi skal dit igjen, gutten min... det skal vi....

Bilde hvor alt er rett selv om det ikke er tenkt sånn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar