Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 9. mars 2016

Daily challenge2 Dag 16/30 En sang du er skikkelig lei av...

Hjelp... hvilken sang kan det være? jeg kan jo bare fjerne den fra spilleren om det er så håpløst, eller skippe til neste spor....

Så lei av, men ikke skikkelig lei, det kan jeg klare..

https://www.youtube.com/watch?v=9Z0HGRVRKmM

 La meg skippe litt på mobillista, til jeg kommer til en jeg er bittelitt fed up av..
Okay, da vant denne, for av mange sanger var det den eneste jeg ikke gidder å  høre helt ut akkurat nå.....

Så dette var litt tvangs challenge liksom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar