Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 10. februar 2011

22 april 2007 -Barnløs1

Budskap : vent til du får dine egne…

 Skulle du noen få dine egne : sier du, Jo, takk og takk..
Tenk om  jeg ikke kan få det da? Og det blir opplest og vedtatt??( akkurat nå er ikke det helt avklart med alle hjelpemidler som finnes)
Hva skal jeg svare sånne som sier det samme som deg?Skal jeg bare kneppe igjen fordi jeg nå engang ikke har og ikke kommer til og få????
Joda, det å få barn er å være i kontakt med universet, jeg har fått med meg det..Som de nyfrelste sier det etter sin første bønnemøte .Ingen skjønner…
Innrømmer det,men kan de med barn skjønne litt også? Eller kom det så lett at en ikke har latt tanken streife seg en gang?
De av mine venninner som har måttet jobbe for dette og kanskje til og med har trengt behandling, de har faktisk skjønt det…
det vil til enhver tid finnes barnløse,uansett hvor mye hjelp det finnes og de må tåle slike svar som .. når du får dine egne..
 Det provoserer det innimellom det......Det er ikke noen selvfølge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar