Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 1. mars 2011

Bøker lest i januar 2011

- Ørnulf Hodne , Trolldom i Norge Egen - grombøker.... fyller hodet med masse mer av det jeg liker
- Bill Pullman , Egen Golden Compass triologien - godt gjensyn
- Biblioteket,Vampire diaries - de to første bindene .... og det holder med det...Takke meg til Twilight!
-Lånt,Tom Egeland, Lucifers evangelium  -det tar av litt på slutten, men denne klarte jeg ikke å legge fra meg
- Bibilioteket C Dickens, -tale of two cities  lettles verson, så  noe strippet for virkemidler, men historien er jo inntakt
-Bibilioteket Holly Black, Valiant - engelsk ungdomsbok fra fylkesbiblioteket.Lovende liten sak, om ei jente som rømmer hjemmefra og oppdager en underverden, med overnaturlige innslag i en togtunnel.antar dette er en serie...( betyr mulig jakt)

1 kommentar:

  1. Men Eirin, hørte du ikke på advarselen min mot Vampire Diaries da! He he... Og stol på meg, du har lest de beste bøkene. Tre går også greit nok, fire får deg til å gråte (og det er IKKE fordi den er så trist, men fordi du innser at du akkurat har kastet bort en haug av timer).

    SvarSlett