Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 20. mars 2011

for en dag!!

Våkna opplagt med en stykk Akilles i fotenden, og en Mack som var med på notene.Skulle tidlig opp, noterte veibeskrivelse og lufta bikkjer.Akilles ble satt hjem i sin leilighet og jeg trente litt med krakken som SA skulle sitte på og oppdaget at Mack var  veldig på ....

Det var da gubben gjorde meg oppmerksom på at her var det null batteri... pokker og dobbelt helskru faen..
Heldigvis har vi gode naboer som skal lufte puddel og trappe  ned etter birken, så etter jobb,med dytting og slepetau og en fin skrape stripe på bilen, så fikk da gnisten fart på kjerra.. tragisk forsinket...

så, ankom vi Vestby og stallen på Svartdal. Hoppet inn som ringsekretær , gikk glipp av innregistreringen,men så masse fin freestyle...Mack  ble med på rekrutt han.Sånn helt impulsivt.. hadde jo ikke trent på lenge.

Kort sagt : i september fikk vi ikke til en eneste snurr. I desember fikk vi til litt, og i dag.... med en omstart og
et ekstra fluktforsøk... så var det ikke ille...Han er jo bare såååå opptatt av alt og alle.Men da han veltet krakken, og alikevel hoppet oppå den en gang til da var jeg stolt..
så, legges ut skal det, selv om det ikke var stort å skryte av sånn sett ...

mannen måte kjøre i  gang bil, så vi måtte hyre snill danske til å filme! <3 koselig å skravle med medfreestylere om hund   og sporten vi er så glad i .

så var vi invitert på middag til min svigerinne .Svigermor og min andre svigerinne var på besøk grunnet 60 årslag  i går.Deilig elgsteik..
Mack fikk ligge i bur, og det var ikke bare bare... pusekattene Asterix og Obelix smøg seg rundt og erta...
 nå ligger bikkjekskinnet på fanget mitt, og det er knapt plass til tastaturet...sliten han....

http://www.youtube.com/user/NorskFreestyle#p/a/u/0/c_KkbUJI6-E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar