Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 7. mars 2011

oppdatering

og redigering av blogginnlegg.Nå er jeg jo outa som blogger...

Til den som lurte : Eirin må jobbe med stor bokstav på tastaturet ( aldri noe problem med håndskrift) og ord       deling.

En leif her og der..

1 kommentar:

  1. Du vil nesten aldri finne skrivefeil når jeg skriver for hånd.... Men så må jeg trykke på dette tastaturet, og da blir det krøll i sysakene gitt... Bokstaver flytter på seg, doble konsonanter uteblir osv osv... Og ikke ser jeg det før jeg har lest to ganger heller, noe jeg sjelden gidder. Jeg VET jeg burde bruke brillene mine, så jeg kanskje hadde fått det med meg, men det gidder jeg heller ikke. Så da får det bli noen sjarmerende trykkleifer her og der ;)

    SvarSlett