Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 17. mars 2011

en ny epoke begynner........

....
Det hender at pysa slår til og tenker skitt la gå.Det hender en hopper i det... Operasjon F##C RUTER er i gang..
Det begynte da jeg stod høsten 2010 og ventet på bussen.. På busskuret hang det en flyer om skoletilbud på scooter .Lo litt for meg selv ved tanken på at jeg noen gang skulle....
Lo og flira hver morgen , helt til jeg ikke lo så veldig , og ikke gliste heller... det var jo en viss logikk i det..

Man har spart og drømt og tittet, plaget kollegaer og venner og laget vrom vrom lyder og ladyhyl hver gang en har sett et eksemplar, på tv eller  fra passasjersiden.Finn.no har vært et av dagens nettsteder.

Nå er letingen over, kontrakt skrevet og en SYM Jet Fiddler skal hentes neste onsdag hos Rune Berg motor og sport..Jeg har fått meg en fin rød hjelm, dessverre hadde de ikke råååsa, og hansker.Takk for julegaven, mannen min! <3

Ja, fra å kikke etter moppen til den utkårede utenfor Torvbyen , til å vinke til tidligere elever bak visir, til å drømme, til å håpe på pent kjørevær neste onsdag...
Se opp trafikken! Her kommer jeg!

2 kommentarer: