Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 24. mars 2011

oppdatering på fy fela

Jaha.. så ringte man forhandler, som tok meg alvorlig ( alltid godt) på at sym jeten rett og slett ikke orker å dra skikkelig. Klarte max 20 500 meter, og så bare slukner den. Frustrerende
Men i morgen kommer den tilbake til sjappa, og skal sjekkes.

Det har ikke manglet på trøst og gode råd fra kollegaer i dag.Jeg var jo oppunder øra happy i går, og nå ville jeg i grunnen ikke snakke mer om det en nødvendig. Men, omsorg, som er en annen side av det å spørre og lure , den er god. Mange forslag har komme opp, fra å forlange ny ( drøyer litt med den) til at det kan være reservetank ( hvor????) til dynamo, til fordi den er ny til....ja, det meste

På den positive siden så kjentes det veldig naturlig å sette seg på og starte i stad.Det var ikke fullt så  piece of cake i går, for å si det så..

Jaja... det ordner seg det hele, tar bare litt tid....og masse bryderi.Om det er noe tullesaker jeg ikke har gjort eller har oversett så ville jo det være en lettelse.Forhandleren vet jo at jeg er nooooooob!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar