Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 4. august 2011

Camping med AnnCi og de håpefulle på Høysand

27-28 juli dro jeg og Mack på campingtur. Annci er litt sjenert og vil verken ha med seg selv eller kidsa på bilder, men hun var nå med..
Sommeren 2011 skjemte oss ikke bort med sol, så dette badeværet var velkomment.
Jeg badet masse, tre fire ganger hver dag. For badebilder av meg, se her...
http://no.wikipedia.org/wiki/Brydehval

Vi var fornøyde hele hurven,men det holdt med en natt i første omgang.Teltet gikk lett å sette opp, hadde god instruktør må vite...Slitne og varme dro vi hjem.Solbrenne er for noobs, men når en glemmer å smøre seg i nakken så får en takke seg selv..

Lille strandløve.....

Mack hilste vennlig på de fleste.Og på stranda er det fjær, og sand å grave ned disse i....

dette blir tattis!

simpelt men funksjonelt kjøkken.Alt det fancy utstyret vårt lå jo i teltet, men alle fire ble mett med plastkniv og samarbeid

Nærmer seg kveld

har ikke platting og vogn, men føler seg ovenpå alikevel

camping? Ingen sak!

Når jeg ikke får sove mer enn tre timer legger Mack inn forespørsel om morgentur

og da legger jeg meg likeså godt ute, siden jeg ikke vil ha mer møkkete og duggvår hund inn i teltet.Gardsbikkje med kronisk evne til å surre seg inn i barduner og klengetrang.......

tre timer søvn, frisk som ei rose....

kan ikke naboteltet se å våkne også? Nærmer seg jo halv 9 for søren..og maten er i Annci sitt telt..

Når man kan skremme små barn med saltvannssovesveisen er saken bøff.. trøtt, mer enn tøff

vente??? hvorfor?

Utstyr i orden..

madonna i skyggen..
kveldstemning på Høysand camping

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar