Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 3. august 2011

Eric Northmaneffekten


Alle som kjenner meg vet hva jeg synes om denne karen som sexsymbol.Ikeasvenske, like spennende som brødskive med ost.med andre ord : gi meg heller Bill, eller allerhelst , mannen over alle menn :Alan Rickman.

jeg har ikke noe valg, fenomenet jeg nå skal beskrive har jeg sett han bedrive særs mye.La meg gjenta : han er ikke noen godbit, men dette handler om lureri. ren manipulasjon av forventning ..Bildet over er litt misvisende, for skal man se hvordan det virker, må kjekkasen stå oppreist.

Altså : håndkle eller laken heeelt nede på hoftene sånn at området liiike før behåringen begynner blottes.Da slår tyngdekraften til i øynene, uææææææ, en svimles ned i området, som en bilulykke eller noe... en vil ikke se, men kan ikke dra til seg blikket.. en suuuuuuuges ned, omtrent som tømmerrenna  .... med hue først

Klagde til gubben, la vekt på at jeg ikke engang ønsket å se falunkorven/dalahingsten verken til Alexander eller far hans, men det var jo ikke mulig å stå i mot..
Husbond flirte fornøyd.
-Jepp, sa han.Sånn har vi gutta det med puppekløfter.....

Stakkars gutta da...*kneppe igjen*

1 kommentar: