Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 17. august 2011

jeg skal få ny mann, og beholde den gamle *stolt*

http://tigernblogger.blogspot.com/2011/08/harru-rota-deg-bortil-na-da-s.html?spref=fb


Da kom telefonen vi har ventet på. Sten Arne skal være med  i en tvserie på tvnorge om livvstilsendring og vektreduksjon! Han er en av de heldige 10!!!
 De ville ha ham med, og det var visst med å telle positivt  både besøket hos oss, og at jeg var med og til stede på fredag 12 aug  på Aker, da testene ble tatt... Psykolog, samtale med casting panel, legesjekk og fysisk test  med NN Tenk, min mann  med beinløft og på mølla i 12 minutter, med det beinet og den hofta..Hvordan klarte dama å få til det? Antagelig fyra ho oppunder så staheten kom fram..

Vet ikke helt hvordan dette blir utover, og jeg må nok holde tann for tunge , det er ikke alt som kan sies.Men vi gleder oss til å se hva som skjer videre nå...
Huset må være gullende rent  når de kommer i allefall.. Innspillingene begynner i høst, men sendes neste år... Spennende blir det!!

Er såå takknemlig ovenfor sjefen til husbond, Ole, som tipset sine kontakter om praktmannen min , tvn som gir oss denne sjansen, NN som tydelig kan få hæla hans i gir  og stolt av mannen min som må ha gjort en kjempejobb  for å slenge seg med.... Glder meg til å vise verden hvilken vettug mann jeg har!

Spennende tider i møte....Skal støtte alt jeg kan..Tipper dette vil dryppe litt på meg også.. stusset i baken, mattips  , i det hele tatt.....

Dette er en kjempesjanse!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar