Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 26. august 2011

om briller

 Det er mulig jeg er en sånn en som synes krøller og fregner er søtt fordi jeg ikke har det selv, jeg skjønner problemet med dugging på glass, gnagende stenger og  sikkert mere til... Jeg skjønner friheten med linser....

Men..... briller er jo så sexy.. Det gjør at en ser smart ut, distingvert, selvsikker, en mener alvor...En har lest mer enn tvangsboka på videregående, en har peiling på ett eller annet sjarmerende sært.....Det viser personlighet!

Og..... de med briller kaster sjelden snøballer etter en..det må jo telle for noe .Sikker på at menn med briller er snillere enn de uten, jeg altså.. Folk med briller har vært d e r liksom.... der livet er litt ugreit...Det betyr karakter det....

...Innramming av øynene, kan det bedre bli?Det heter vel ikke sjelens speil uten grunn? Hvordan kommunisere uten å se inn i hverandres øyne... Fremheving av sin beste side? Ja takk!

Heller briller enn muskler... heller briller enn peng, heller briller enn.... det aller meste...

Ikke glem oss med brilledilla da....hva skal vi se på om linser er greia....?? Vis nåde!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar