Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 27. juli 2012

fant igjen minneordene til Henrik

når jeg dukka inn på hundesonen....

Her er de..

Takk for alt, godmoffen min
Skrevet 12 January 2010 - 05:26 PM
Takk for alt mitt alt, min bestevenn og dansepartner..
Du ga meg så mange gode minner, so vil forgyldes med tiden , selv om de nå er glass skår i hjertet mitt...
Du slet med ditt, men var tøff, glad, leken og elsket meg og matfar...
Du var min freestyle stjerne...

vonde hofter og hjertet ble dine plager i noe som må kalles alderdom selv om jeg ikke klarer å tenke på en 9 åring som gammel, og især ikke du...
Kulda denne vinteren ble for tøff og tok dine siste reserver.Trodde alt skulle ordne seg, at dette skulle bare bli en liten episode i ditt liv,da vi dro hjem fra vetrinæren søndagkveld med forstoppelse som diagnose, på grunn av kulda.
Du vil klyster og kvalmestillende, og var lettet da du satte deg i bilen,og det ble en del turer ut den kvelden..
Lite visste jeg at det skulle bli den siste kvelden..

mandag morgen 11 januar fant jeg deg, fredelig sovnet inn ved siden av meg...

Du kan aldri erstattes....
vi sees på den andre siden av regnbuebroa, da skal vi aldri skilles mer....

Matmor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar