Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 21. juli 2012

Litt sånn råsa blogg

Da er skapene ryddet.... Og jeg ser hva jeg har bruk for.. dejavu... er igjen på jakt etter olaskjørt... sukk.. Det jeg kjøpte i vinter passer jo ikke lenger...
 Ellers har jeg det meste....Piratbukse hadde vært kjekt.. men vet ikke om jeg gidder å stresse med det.. Ikke med den sommeren her.
Ute er nå også alle svarte dressbukser. men må i all anstendighet bare si at det har jeg ikke hatt bruk for ennå... så tror ikke jeg gidder å erstatte dem. Selv om min mor mener at det mååå en ha... sorrymack.. for å ha for å ha? Næh..
 
Ingen store shopping planer utenom olaskjørtet.Meeen skulle jeg falle for det rette plagget,hva det nå måtte være, så blir det med hjem.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar