Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 10. juli 2012

min mann forteller

Min mann på butikken i dag : ( jeg var ikke med, og det forhindret vel  noen av  morgendagens potensielle overskrifter.....) En vilt fremmed dame, pen i tøyet, men ikke rett ellers tråkker opp til min mann og smeller fra seg
"å fyfaen å du ser ut, noe så feit å stygg har jeg aldri sett før".. Han svarer høffelig.. "takk i like så du, fortsatt god ettermiddag.."

All ære til min mann....
Kan ikke garantere jeg ville vært like hyggelig gitt....... 
 
Jeg tenker som så ; du kan mene hva du vil om dine medmennesker, du kan mislike noen av dem i grov inndeling om det gir deg en form for kompensasjon for noe du mangler, i livet ditt være seg utlendinger, feminister, homofile, eller overvektige, men hva faen gir deg rett til å frekt spy driten din over andre på den måten?? Dette har ikke du noe med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar