Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 23. juli 2012

sommeren 2012

Sommeren da...

- Sola ikke viste seg annet enn i gløtt hele juni og juli
- Jeg hosta og pesa og engsta meg
- Dårlig samvittighet ovenfor Mack fører til mange besøk  på nebben ( hundejordet)
- Besøk av  broder Charlie, med foresatte på to.
- Ett år siden 22 juli
- Middag var et ork
- En gjenleser gamle bøker, blant annet Maryan Keyes
- En oppdager at en er str 44, og må kjøpe noen flere klær
- En ser Jekyll, Rød snø, Tough love, Eat, pray, love,alle versjonene en har av Jane Eyre men ikke så mye Dr phil, for da sover man -helt nødt..
-Romfolk debatten tok av
- En ikke reiste noe sted, men denne gangen var det ikke bare mannens helse det stod om
- Cosylan, Symbicourt.. prednisolon, og fantastiske dalacin- og frosne blåbær til møling, ferdig smurte knekkebrød med brunost
-En satser på venninnebesøk.og lykkes ganske godt med det...
-Både  jeg og Mack skal røntges..
-  Sommerens store spørsmål : Ruller det ute nå? (Nei, det er ikke varmt nok, det var bare et fly)
-Vi drar i svømmehall, Råholdt og Ringerike
- Sommerferien bestod av 5 dager hos svigers
- jeg lærer austmannarenning og rundstykkeoppskrift av svigermor

( oppdateres)

null stress, ikke få opp pulsen..... da går det gæli..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar