Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 20. juli 2012

Har handla bukser i dag!!

jada, vet det blir mye kroppeskryt, men hey, sommeren er ikke mye å skryte av, verken helse eller værmessig. Sola kommer aldri helt fram, og jeg hoster og peser...



Men i dag gikk jeg på salg på Zizzi, og tar forbehold om at størrelser kan variere..
Uansett, jeg trengte bukser. 50 buksene slenger og nytter ikke..
Så, 48 tenkte jeg....

Det ble mye ut og inn av prøverommet, for å si det så.. og nedover gikk det.. og ut av Zizzi gikk jeg... med to bukser størrelse firogførr! 44! Milde...

Jeg kan ikke handle alene lenger tror jeg... for jeg vet ikke lenger hva som kler meg...

Har ikke kunnet glede meg over ny kropp fordi jeg har hatt mer enn nok med å få den til å fungere.Og ett sted på det stoppe... Muligens på 44-46. Det kan jeg leve med..Men nå blåser jeg i at jeg er som jeg er på grunn av manglende matlyst, og null krefter..
Herregud.. jeg bruker bukser str 44!!
I'm hot and vever!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar