Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 8. juli 2012

ikke lenger en 52 jente..

Litt fortvilende også... for fint lite av sommerklær passer... det får bli tights for meg i sommer...
 Denne shortsen passer i allefall ikke lenger...


Neida, skal ikke syte, men det er uvant...en tror jo at en vet hvor kroppen sin begynner og slutter, hvor den svinger inn og tyter ut, og hvor det er mykt og hvor det er bein.Plutselig er dådyrkalvene beverhaler, og alt av klær en har  slasker rundt midja. Hmm. jøss.. Fettkulen jeg fikk på  ankelen etter ett fall i en trapp i 99 er borte, nesten, og dermed gnager ikke støvler mer. Til og med tærne er mindre chubby.Det er.. uvant...

alt dette er vel og bra, men garderoben, vel....
Jeg liker ikke å shoppe klær, sånn typ ; i dag skal jeg finne ditt og datt, men klart, kommer jeg over noe jeg liker.... så får det bli med hjem. En får ta det litt etter litt.... så får sommergarderoben være som den er...

1 kommentar:

  1. Ja, rare og uvante greier :o) Får håpe du detter over noe innimellom da :o) Jeg er foreløpig kun på stadiet at buksene som var stramme før ikke strammer lenger, men det går da rett vei =)

    SvarSlett