Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 13. april 2013

11 april

Ja, dette kan bli en dag med underlige krumsping og overraskelser.Eller har jeg brukt dem opp allerede?

Fullt partai i kåken i natt. Vannskåla ble budt opp til polka av Mack da den var tom.03.40 i natt. Da våkner man....
Lille småtte har ikke skjønt det der med nattero og bød opp til ballade med bror sin, eller leker plog med dynene våre.. Nå er det ikke så nøye å komme under med hele seg heller.... så han flerrer i praksis av oss dynene...Morragrettet husbond. Skjønner jeg godt

Så, var det meldt blå grader om morran , så jeg var usikker på om jeg skulle kjøre fele eller sitte på med snill kollega. Sitte på virket tryggest. Så jeg setter hunder i bur, gir godis, og går ut mot opp-plukker-plass. Ringer kollega for å høre hvor langt han er kommet (Er han langt unna, kan jeg snu og hente hjelmen og sånn)
Det var han . I drømmeland faktisk..
Så jeg, snur, tilbake i leiligheten.. I døra møtes jeg av lykkelig kines. Hadde tydeligvis ikke lukka burdøra nøye nok, hasper og alt... Ja, det kunne blitt fest.. han hjemme og løs med tilgang til det meste.. Flaks..

Leter opp regnbuksa mi, ikke brukt på lenge, så hvor hadde den blitt av? Ah, funnet..
På med hjelm, ha det godis til bikkjene runde to, opp på fela, vrrrrrroooom!
Halvveis til jobb kommer jeg til den konklusjonen at det var da så inderlig lett ryggen min føles... Ja... Det kan en si.. For den lå igjen hjemme..Med lommebok, lesestoff, utvida matpakke og det hele.. Så da måtte en snu..
Ekstra tid å fryse på kleptopølsene.. herlig..

Så,jeg har foreldremøte og undervisning i dag...
Hva mer kan skje???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar