Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 23. april 2013

Hos legen i dag

Han doktormannen var så happy at...
Fint blodsukker, og han var fornøyd med vekta mi.. Jeg var litt mer molefonken,ikke helt pleased med selve tallet.. men han mente jeg ikke burde gå ned mer en 5-6 kilo til... Så, vi får se.... blir jo mer aktivitet nå som det er bedre å være utendørs... kan jo finne på noe mer gøy på Elixia også....

Stresser ikke med det... men hadde vært moro å få det til.... Å bli tilnærmet normalvektig..... oi..

.... og ja , jeg nyter det. Men jeg er ikke så superstolt som jeg kanskje er forventet å gjøre...
Tror det har å gjøre med at jeg ikke har vært superflink...Superflink som i gjøre noe jeg egentlig ikke vil, men gjør det alikevel.. Dvs kommet i super form fysisk også.. men men... ingen nekter meg å gjøre det nå? 30kg lettere..?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar