Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 27. april 2013

Den gang da, aldri mer, vennen min....

fæleste felles bilde av oss to jeg vet om....
Jeg  elsket deg da også... men nå er jeg mer sikker på  å beholde deg......
Du skal som du  selv sier, ingen steder andre enn der jeg er..

Gamle bilder, som viser fortiden på så mange plan..Vår felles fortid.
Min skjønne mann , som har holdt ut med meg... Godt gjort!

Elsker å bli tatt bilde av du, eller?
Så glad dette er et "før bilde." Sommeren 2011...
Manchester 2007. Savner puppene mine...
Aldri mer enn sånn legg..
Sommeren 2004, første sommeren vår... Flere kilo siden det nå..Foto Heidi Andersen
 21.6.08 En av våre definitivt fineste dager.... Foto Heidi Andersen

Snart kommer det nye bilder..... oss på turer.. Gleder  meg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar