Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 4. april 2013

Den gangen Bieber knapt var et glimt i sin mors øye..

...så var det likevel dårlig stelt med dømmekrafta til  møfrøene...
Det er noe med blautfiser og gryende østrogen.. farlig mix..

Dette er dagens bestemødre.....Beatles konsert, Blackpool, 1966
Jepp, de svimer av grunnet  oksygenmangel, og hører ikke en tøddel av konserten, fordi de skriker som stukne griser..
Ikke rart de 5  uttalte av de skulle bli større enn Jesus ( ja, i sin steine periode)

Nuvel, Beatles var før min tid.. Min tid = slutten av 80 tallet, begynnelsen av 90 tallet..
Det var nok av hunks å ta av..
Morten Harket, Rob Lowe, Joey Tempest, Simon Le Bon... jaaadaaa. Puddel eller synthstyle

men hun her, hun skulle være sær..
webgirls.com  
Enarma trommis, folkens!
Det var noe hummelighum over den bilulykka der Rick Allen i Def Leppard mista den armen, men ingen oppfordra meg til å stille spørsmål om det. ( kunstig stimuli???). Han hadde jo såååååå peeene øøøyne...
Også var han flink på trommer da.. det ble jo spesialbygd sett av dette her..
Så, en kjøpte popmagaziner på grunn av en ussel plakat ( livet før internett dette) og pugget sangtekster... Tigga farmor om gamle Hjemmet, som hadde ungdomsside med bilder og tekst, 4 hver uke..
Og jeg digga  musikken... i 9 klasse gikk jeg med påsydd lomme på olabuksa med Rick påbordert..
Og min stakkars lærer måtte lese fjortiserotiske stiler typ 80 tallet om meg og min framtidige enarmede mann... Jada..
Skjønt, hun synes kanskje det ble nok ulver og mopeder i tekstene ellers?
rocket - masse trommer

Hysteria -the sound of spring 88......

Animal!!

Papersun -gromlåt

Fant et  nyere bilde av ham her.. Han er  jo litt kjekkas ennå?
kilde zildjian.com


Og så havna jeg litt utpå i kommersen.. Dette er flaut!!
Pinlig i grunnen, og egentlig var jeg litt for gammel  til sånt tull.... 16 år, da vet en bedre..
Men Jonathan ligna jo veldig på en viss annen fyr jeg digga... så da ble jeg vel litt hormonforvira da.. Det en ikke får i RL får en fantasere om...

Jeg rakk å kalle opp en stakkars grå undulat opp etter han, før jeg tok til vettet..
Musikken til NKOTB sugde jo gammel råtten balle,det må det være lov å si...
Kan vi ha jugd på oss noe kvalitetsstempel der? Våget vi åvære så storsnuta?
www.people.com 
Jonathan er han bakerste, høye... jaadaa
Vi fikk boybandhevlete rett i trynet, vi visste jo ikke hva det var en gang.. Ingen hadde hørt om Backstreet boys eller  Take thar den gangen. vi snakker 1990 liksom.. Jeg  mener, mye boybandmusikk går det jo ann å høre på.. men dette?? *spyy*
Jeg griner blod.... helt seriøst....
Vitsene som verserte var stygge... eks:

-Hvorfor døde dinosaurene ut?
-De hørte NKOTB  og døde av latter!

-Hva er 150 meter langt, og har ikke hår på musa?
-Første rekka på NKOTB konserten..

Og musikken? Grusom!
step by step - la ørene blø
please don't go girl  - hasta la vista!
hengte og tøffe??
god grunn til å ikke feire fødselsdag... noen kan spille denne her..

Stolt av at jeg faktisk aldri kjøpte noen kassetter, men play+rec ovenfor den ørekloakken er jo en forbrytelse i seg selv..

Om jeg ikke husker feil så ble Jon'nern outa fra skapet av elskerinna si for noen år siden.. jepp, det skurrer... 

Godt en har blitt voksen og fått bedre smak i idoler...
( ah... en unnskyldning for å sette inn meeeer av da hunk!....)
Alan <3

Så, små møfrø som har falt for denne dådyrøyde canadisen - de føcker med hormonene  deres.
Og, kanskje dere angrer????? Når dere får bedre vett??






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar