Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 19. april 2013

på tirsdag fikk jeg innmari lyst på pannekaker....
Og siden alt var i skapene heime, så sendte jeg sms til gubben om at middag var i boks, og at det var noe jeg ikke hadde laget på en stund.

Jeg igang med å steke og styre. Mannen kommer oppgitt ut på kjøkkenet..
"Du kona mi, neste gang du får lyst på pannekaker, ikke tenk så hardt på det, jeg har hatt pannekakesmak i munnen den siste halvtimen på vei hjem fra jobb!!"

hehe.. sånn er det hos oss... ikke så uvanlig dette... en sånn "ossgreie"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar