Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 27. februar 2014

EFIT 27 februar

Hva bringer dagen?? Flere bilder kommer!! Noe skal ut, og noe kommer inn, og full pinne på skolen...

6.21  : Morgenluksusen min.. Så ren som en dukke!!

07.43 : vi går mot lysere tider.. Ikke så mye skumring om morgenen...
8.16 Ble holdt igjen litt av sjefen ,det var noe vi måtte diskutere, så ble litt sent  på min vei i klasserommet. Rakk å finne PC og putte de to filmene i hylla. Til bruk i 10. i morgen. Klarer de å se hele Gone with the wind, så blir jeg imponert...
9.14 : 9B jobber. Jeg nyter det rare lyset. Hva er den underlige gule kula?
10.47 : skolen min hadde OL uke i uke 7.Ble omtalt i lokalpressen. Canada tok flest gull
11.35 : Grrrr. Limstift uten kork...Erklært død.
12.34 Dagens avis....
13.35 : Kjøpte meg et smykke i går.
14.57 : Veggen ved kontorpulten min. Gjør litt dugnad der. Fravær, mail, føre karakterer i nynorsk..
15.46 : Handle med mannen
16.11 : Alle kjøleskapsmagnetene mine... tatt av..
17.37 Henger skaffet, på vei til Oslo for å hente kjøleskap og sofa, og rekke tilbake og opp til Dal, Eidsvoll innen 20.00
19.19 : Her står det om sekunder....
20.00 : Jaggu gikk det..... Takk for alt sofaen!!
21.46 : Mannen fyller opp nytt kjøleskap
22.08 : meg i min nye sofa og mitt nye rot. Den er lav, og en kommer ikke så lett ut av den, men vi skal nok bli bedre kjent...Har sovet  godt på denne her, når jeg har vært på besøk..


Sliten.... takk for i dag...




3 kommentarer:

  1. Kul att följa din dag! Vackert smycke.

    SvarSlett
  2. Tittar in på din dag, jag saknade också solen igår. Och oh, ett sånt vackert halsband!

    SvarSlett