Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 18. februar 2014

wtf??

Da jeg var yngre og like stor i kjeften proklamerte jeg kjekt at det finnes fire katergorier hunder :
viff - pappilon, chi og pomme
vaff- kines, yorkie
voff- standard hund
 boff- St Berhard, New Foundlands, ulvehund

Så som jeg i tillegg er litt smartere vil jeg hevde at det finnes en egen type katt også....

Med et kronisk WTF utrykk i fjeset....

som om hele verden er skitt og kakkerlakker....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar