Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 13. februar 2014

Jeg vil ha vår!

Vet det, det er overkant optimistisk..
Men er litt lei dette hvite nå,  i februar,og OL hysteriet hjelper ikke på..

Så,la meg forklare i bilder :

Det snør ikke kjerringer, det snør helvetes hurper.. og det som kommer ned er vått..

Ha medynk ! Klarer knapt å puste nå jeg ser denne stakkas sykkelen kjempe seg ut i friluft, men , alas! Den bli tynget av vinteren...Kvalt av overmakta..

Tardis skal ha dress og frakk, Mack skal ha frakk,( og han hater alle plagg som ikke er den skotterutete..og den er for tynn for sludd vær)
Stakkar Mack er blitt en  %&%¤/&%¤ snøballautomat..

Og snøen får ikke bestemt seg om den vil  være som den er, eller gå over til regn. Sørpe er aldri snø.. hva er vitsen da?

Hvitt og grått... sukk Stort sett hver dag siden november..

Ikke at jeg savner disse sånn sett, men selv naturen strides med styggehvitetingen

Hva mangler her?? Hint : den er hvit, og står parkert her, når vi ikke cruiser på veiene her..

 Og ikke minst... Når fjonene faller på Tardis, så kommer de nydelige flekkene hans fram.. Nå er han like tom for pigment som himmelen ute...




Sukk... Vil ha våååår....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar