Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 15. juli 2011

Drømte jeg skulle gjennom forvandlingen....

i natt.. Litt kult i grunn, for jeg måtte henge med Bella og Edward et par dager for å lære, og det poppa opp vampiser overalt... og de så meg ikke akkurat som et fremtidig familiemedlem...
Måtte på et tidspunkt også  love å svømme motstrøms i et stryk som endte ned i et kraftledningsrør, men skapp heldigvis det..Tro meg, de fossene jeg drømmer om hadde norske turist myndigheter slitt med å få sikra..

Det jeg ikke var sikker på der jeg vandret inn i sirkelen av vampiser( mange kjente der forresten), klar for forandring, var om det kom til å bli Twilight eller True Blood style... og hva slags vampis jeg kom til å bli...

La oss analysere:
Fordel Twilightstyle :  en glitrer,ingen skjemmende hoggtenner,en kan være våken hele natten og gjøre fiiine ting.

Ulempe Twilightstyle  giften gjør vondt, en blir rimelig idiot som fersk vampyr.Litt trist at foretrukkent mat betyr dødt menneske...

Fordel True Bloodstyle  : virker behagelig å bli endret,  litt nedgraving, det tåler en.mer variert meny, bedre sex, kan pleie omgang med mennekser uten besvær, kule hoggtenner

Ulempe True Bloodstyle : underkasta et hierarki som ikke akkurat innbyr til frihet, sove på dagtid...

Hm............ dette var i grunnen ikke lett....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar