Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 7. juli 2011

tusen planer

Jeg og svigermor har mye til felles ,  og når det gjelder håndarbeid er vi ekstreme..Hun er litt verre enn meg da, hun har aldri mindre en 20 prosjekter på gang..... og det er alltid litt ulikt, en duk som skal hekles, genser til et barnebarn, alt av slekt og venner skal ha et sokkepar i året, bare der går hvemsomhelst inn i panikkmodus...

Jeg er litt mer ensidig.Jeg har hatt mine epoker, korstingkort-tiden skjerf-eraen og the age of pulsvanter kommer nok ikke tilbake , men jeg vender alltid tilbake til korstingbilder og i sær hekla tepper, sokker og  disse kulene tydeligvis.Jeg  bare vet at disse kulene vil hjemsøke meg...
Ser ikke for meg at jeg vil få sokkedilla på en stund, men mannen får et par hvert år til jul. En strikker ikke til sin gutt, for da blir det slutt.... og med ham har jeg ikke tordt.... så han fikk vente til gifteringen kom på fingeren..

men nå, akkurat nå har jeg masse jeg vil gjøre... på en gang.. men jeg tror rekkefølgen blir som så...

¤  ferdig vif kula jeg har bestilling på
¤ lage en kule med flammegarnmønster i selve hjertet.
¤ har funnet ut at billig garnet jeg kjøpte i romjula er resirkulerte flasker, og det er jo bare så kult at jeg måååå lage et teppe av det!! det er for tjukt for kuler i allefall..
¤ lille niese skal ha julekalender. Katt, nisse , låve, grøt, the whole sjibæng
¤ Kjøpte to bilder i korssting på salg.Gubben insisterte på at vi skal beholde svanene... jaja

så får det bli litt sokker og annet innimellom..

til farmor

syrrans samling

teppe med modell

det skal være sigøynerstil..farger utav en annen verden....

Sommerprosjektet 2010

påskeduk, juleduk...blæ, så ordinært...  Syrran har bryllupsdagsduk!

kulefamilien, de første

fotballkuler. Dette blir nok noe jeg gjorde sommeren 2011

sokkestrikkeskole

tror de aller aller fleste av mine nærmeste har denne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar