Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 26. juli 2011

grrrrrr

Dæven så snill og vennlig jeg har blitt etter at en fant ut hva medmennesker kan finne på...
Jeg kjører inn foran inngangen der obstnasig nabounge og kompanjong står og funderer på neste spik.
De lurer på om de kan kaste ball på taket.
Jeg blir vennlig voksen og sier -hva om den blir der oppe?
ON fnyser og opplyser om at de har nok baller, så det er ikke noe problem.
Jeg gjentar at det nok ikke er lurt.veeenliiiig peedagååågrøst
ON bytter tema ( kompanjong er som alltid taus)
-Du er så heldig som har moped sukker han.
-Det kan du også få når du er 16 ler jeg.
-Hvor gammel er du da? spør ON
-over 16 , flirer jeg
Hvor gammel er du da?  gjentar han
jeg tar i ihvertfall over 16 gjentar jeg tydeeelig
Hvor gammel er du da?  ( hakk i plata?)
Tilslutt, 8 eller 9 gang, føles det som  sier jeg -Du skal ikke spørre damer om hvor gamle de er. vet du... det er flaut å svare på..

Gjett hva pilten svarer?

Hvor gammel er du da?

Over 16, og det er det eneste svaret du får, sier jeg og smiler så trynet skal sprekke.

Faens dritt unge..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar