Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 14. juli 2011

fine dagen i dag...

Har jammen kjøpt meg både telt og liggeunderlag og brødboks i dag......
Og fikk meg en god kompis på Buddy... Fikk den ikke i innbyte mot to halvforvilla nymfeparakitter gitt... Men når den befjærede latinokjekken begynte å brøle, så skjønte jeg at for å ta med en sånn  kjekkas hjem må følgende kriterer være på plass:
1. penger- den koster det samme som en rasehund
2. minus mann( hannfugl må vite)
3 masse plass, og leilighet som kan pilles i stykker av et skikkelig nebb
4 ingen, og da mener jeg  i n g en  naboer og snill fuglepasser..


Jeg er jo ikke dummere enn at jeg skjønner at det er ikke alt en kan få....
Så da får en nyte vekten av en skikkelig papegøye på armen. en som tynger, og som slett ikke behøver å tygge på klærne mine, den kan jo like gjerne ignorere meg eller bite så det blør...Det er noe med tilliten, og lyset i fjærene..... En føler seg beæret... muntert beæret..
Også har jeg nok litt papegøyesjel selv også...Hard i nypa, liker å vise meg fram , og vil ha et koselig bur med masse ræl og snacks!




Dro til Sverige, og brukte opp noen kroner i dvd avdelingen på den fiiine sjappa på kjøpesenteret i Charlottenberg.
Tenk, to sesonger Torchwood til 200 kroner... og så baller det jo fort på seg...




Dagens kupp mååååå være 80 talls serien Lace på dvd..... Det var gift i sinnet på en fjortis det.... fire venninner som alle hadde ulik bakgrunn hvorav en blir gravid.Vi vet ikke hvem.Men gjett om datteren konfronterer dem  noen år senere : Hvem av dere hurper er min mor!! ååååååå, det var serien sin..

Ellers på god lista : en utgave av Jane Eyre jeg ikke har..... Er man kostyme drama geek, så har man selvsagt flere versjoner i samlinga. båder serie, film og gamle og nye versjoner.. Ellers litt ymse.... vi får se hva man synes... BBC dominans i allefall

På kveldturen fikk en jo øye på noe kreativt fra nabobarna.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar