Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 7. oktober 2011

11 day challenge1

Rappa fra en elev - de vet å more seg de unge nu til dags...
10 facts, hver dag i 11 dager fra 7 - 18 oktober 2011
1.blandamix,2.fiiine saker jeg eier 3.mat man liker 4.hva du ikke visste om meg( as if) 5. fine sanger
6.mine favoritt hunderaser,7.Fun facts om TigerBlack, 8.Ti favorittsteder, 9 beste minner 10. Verste minner 11.Bra bøker


Dag 1, blanda mix

1 Nå er det høstferie
2 jeg ser på Dr Phil når jeg har fri
3 Skal trene på Elixia i dag ( fanfare, takk)
4 Snart  skal fela på vinterlagring
5 Fuglene har fått gjerde foran buret sitt
6 Det synes ikke Mack noe om
7 Her kan fuglefjær brukes som oppgiringsbelønning
8  Klør på ryggen
9 Skal ha file , rosenkål og pasta til middag i dag
10 jeg må kjøpe flere meiseboller

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar