Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 22. oktober 2011

det nærmer seg vinterlagring

med stormskritt....
Stygt redd allerede neste uke. Fela går tregt å få igang om morran,og islagte novemberveier er ikke langt unna...
Intill videre kjører jeg da husets bil, fram til den forhatte buss- sesongen....

Gruer  meg til lagring, men gleder meg til våren, for å hente og starte sesongen... Tror jeg skjønner lengselen i bikerens øyne nå.....
Mobb meg gjerne med vrom vrom lyder og putt putt , men når det gjelder å smette i trafikken, så kommer jeg best ut..  og med hjelm er jeg TØFF!


Foretrekker faktisk scooter jeg, med mindre en skal på langtur...og det er vinter da..

Bilen er varmere og tørrere, scootern  betyr regnbukse og stilongs, men det er noe med vinden i ansiktet, og å suse avgårde i bare t-skjorte

Bilen går fort, en må passe litt på.Scooter går i maks 50, trygt og greit

Bilen er et skall, en må passe på foran, bak og på siden. Scootern er en forlengelse av din egen kropp

Full tank på bilen vs en ukes forbruk med full tank til gjennomsnittelige kr  47, ettellerannetøre..... rest my case..Halv årsavgift, billig forsikring


Bil betyr parkeringplass, stor plass og krongling. Scooter går gratis...

Bil = lukka boks scooter ; vind, lukter, bedagelig fart..

Gleder meg til vååååååååååår

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar