Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 12. oktober 2011

11 day challenge6

I dag: favoritthunderaser!!(unntatt nummer 1 er det tilfeldig rangering...)


1 Cavalier -Sikken nobrainer, hva?  Hunden som har alt... myk pels, skjønne øyne, tar den trimmen den får, men kan også sløve på fanget ditt, lettlært, sosial , fire vakre farger, og hendig størrelse

2 Kinesisk nakenhund/puff  - ja de  er søte på sitt lille vis. Spretne saker. Klengete intill det irriterende, skikkelig in your face hunder. Dessverre litt av hvert i gemyttet.Snakker med store bokstaver innimellom, mye lyd, og kanskje ikke hunden du går lydighet med??

3 Dalmatiner. Skal jeg ha stor hund, skal det være en sånn.. En med svarte flekker. De er bare flotte.Punktum.Men er svææært usikker på det passer i mitt hundehold. For jeg vil jo ha hannhund....Krever jo sitt...

4 Weimaraner. Lekker hund, men samme som med dalmis. Se, beundre, men that's it!

5 Engelsk staffordshire terrier. Vil ikke ha den selv, men har møtt noen herlige eksemplarer. Kan ikke kline, men gjett om de prøver...

6 Boston terrier .Ja, det er en terrier, men..... søte, flotte farger, kjærlige, hendig size... sukk...

7 Puddel ; allsidig hund. Alle er like i mine øyne utseendemessig, men jeg liker hva en kan bruke dem til.....mer en frisering, for å si det så...


8 Lancashire heeler .En venninne har en sånn. Godt inntrykk av en skikkelig humør bombe... vet ikke om jeg vil eie en selv, men..ja, jeg liker dem

9 Shiba Inu. Svigers hadde Toki.Kan sverge på at den hunden kunne hypnotisere med den sorte blikket sitt..

10 Mops - synd med helsa, for de er jo så vakre og morsomme som helst..

Konklusjon : en favoritt rase er en rase du kjenner noen som har, eller som du har selv?

2 kommentarer:

  1. Mange av mine favorittraser er ikke nødvendigvis noe noen av de jeg kjenner som har, eller motsatt, og får for mange den, så kan jeg finne på å la den opphøre som favorittrase :P Kan jo ikke gå i den retning alle andre gjør, kan jeg vel?

    Lista mi ville vel sett sånn ut (tilfeldig rekkefølge):
    1. Finsk lapphund 2. dalmatiner 3. Malinois 5. cavalier 6. borzoi 7. pyreneisk gjeterhund face rase 8. welsh corgi 9. pomeranian 10. clumber spaniel

    Listen ser helt sikkert anderledes ut om et års tid eller før...

    SvarSlett
  2. Ikke sant? Det er jo bare å ønske i vei, og bytte mening senere, en skal jo ikke gjennomføre noen anskaffelse heller..

    SvarSlett