Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 10. oktober 2011

11 day challenge4

4.Hva du ikke visste om meg( as if)

1.Jeg  har vært i politiavhør to ganger.Ingen av gangene var det jeg som skulle grilles da..mer typ vitne.


2. Som barn skulle jeg ble verdens beste vetrinær. Ikke ei flue skulle behøve å avlives....


3. Ukyssa til jeg var 16, tok seg opp etter det da....... etter en stund liksom...


4. Tok flere år før jeg våga å tenne stearinlys.Fomler ennå med lightere, og er ubrukelig på båltenning


5 Da jeg var barn skulle jeg ha katt og samboer som voksen. Den første med reisepass skulle være samboern, om det kneip


6 Foreldrene mine hadde 40 års bryllupsdag i går, 9 oktober


7- Min beste akademiske prestasjon er faktisk en eksamensoppgave om AnneCath Vestly, en forfatter jeg aldri har hatt sansen for...... Ironisk.


8 .Angst for maskineri, bilvaskemaskiner og livredningsdukker


9. Drømte om en collie jeg skulle fore med frolic....( sånn innimellom katta altså) Den drømmen er såååå død, etter at jeg fikk børste en..og frolic er ikke hundemat!

10 Ga sykkelen min hestenavn da jeg  var 11...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar