Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 26. oktober 2011

Ping pong -idyll

Nu skal bloggen min dreie seg om noe lite , men genialt , om hvor lite det skal til før noe fungerer over måte bra.

På skolen jeg jobber har vi et stort fellesområde.Der er det nå blitt satt opp et bordtennisbord, med mulighet for å låne racketer og ball hos miljøarbeideren.
Et bitte lite tiltak, men hvilken suksess!!


Elevene blir igjen etter skolen også for å spille noe runder!Kanskje kollegaene mine også spiller ei kule før de går hjem eller retter bunker sammen på arbeidsrommet.... Eller de spiller mot elevene....

Læring i bordtennis? Jeg nevner i fleng :
¤ å ta ansvar for det en låner
¤ å omgås og være sosial!!
¤ å samarbeide
¤ Å lage regler og følge dem
¤ å vinne/ tape.

Ganske enkelt genialt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar