Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 24. oktober 2011

Nå har jeg bestemt meg....

for hva slags Jane Austen eller der omkring jente jeg skal være...

Jeg skal bli  holddame eller prostituert...
Hvorfor, det sier jo seg selv ; jeg får ha det moro, med litt eldre menn, med makt og selvtillit, og det på dekadent vis, gå i kule klær og i sexy  omgivelser. Sexy menn på den tiden også.. med snute hatt og spennesko...


Indeed--

Fra serien anno 1790, svensk serie....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar