Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 8. oktober 2011

11 day challenge2

fiiine saker jeg eier ( ikke nødvendigvis i rekkefølge)
1 Mack.Igrunnen er han en kompanjong og en venn, og ikke noen eiendel, men i følge papirer og lovverk så er det sånn


2 Mobiltelefon.Fantastisk ting. Tilgjengelig og privat. og kan lagre bilder.Varieres med morsomme( irriterende for andre)lyder.Internett har jeg andre apparater for..


3 PC -uendelige muligheter..Kan vanskelig se film uten å finne ut hvoooor har jeg sett den skodisen før...


4 Bunad/stakk. Alltid velkledd.....heng på det sølvet en vil på stakken


5 Fela mi.. Symjet Fiddle II...Koreaner med stil og fart... Peke nese til bussen, og kommer meg selvstendig fram og tilbake med billigere tank enn en bil...En lærer seg å pakke luuuurt




6 Ryggsekk.Noen har prøvd hardere enn andre, men det går ikke...jeg blir aldri noen Lady, og de kravene jeg stiller til en god veske ( stor, solid, mange lommer,lang rem) er det i grunn kun en sekk som kan oppfylle. Sekk på ryggen = to hender fri


7 Muckboots .Herregud, hva var livet uten....... Søle, regn.. you name it..kanskje ikke så lekkert å se på, men lett å ta av og på, og stråler hundeinteresse og ute er bra holdning


8 garn: kuler  sokker, broderi, skjerf, og lappetepper.... underholdning og glede i mange år...


9 DVD spiller.. <3 elsk...


10 oppvaskmaskin! say no more....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar