Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 3. februar 2012

2000-2009

tiåret 2000-2009

av meg 30. desember 2009 kl. 00:52
hva kaller vi dette tiåret forresten?? null null-tallet?
samma det, hva hendte disse årene? De store linjene....

- Ble forlovet to ganger, og gift en, med den rette, heldigvis...
- flyttet 3 ganger - først fra Hallingdal, og så innenfor Ullensaker
-fikk mobiltelefon
- Mamma flyttet til barndomshjemmet
- Mistet pappa..
- Traff SA, og har nytt halve tiåret med ham..
- sett japan og USA
- kysset noen frosker og lovt ting jeg ikke ville holde...
- fått et par froskevenner og beholdt de fleste gamle vennene
- fulgt ut 3 vesong kull...
- fått meg hund... ( kanskje det viktigste som hendte dette decenniet??, alt annet henger i hop med dette)
- begynt med Freestyle
-flertallet av venner og slekt fikk barn i dette tiåret
- giftet meg med verdens beste
- begynte å bruke internett

2009 var året da.....

av meg 30. desember 2009 kl. 00:36
- jeg fikk diabetes diagnosen
- jeg ble medlem av Facebook
- sommeren regnet bort
- Henrik begynte på medisiner
- jeg fikk mitt 6. tantebarn, men den første sånn 100 % blodrelatert til..
- vant freestylekonk i juni
- fulgte ut en herlig klasse i 10.trinn, og fikk en like herlig klasse i 8....
-ble tillitsvalgt på - det var snø på Julaften i Fredrikstad
- jeg ble forelsket i Edward og Bill..
- mannen dro på fatcamp
- masse voksne mente mannen og jeg mente vi var så voksne at vi kuttet julegavene...
- bilen fikk hilse på NAF 3 ganger i desember..
- jeg kjørte masse bil -selv, uten at det har noen sammenheng med punktet over
- jeg begynte å trene
- gjenopptok kontakten med Stokkegjengen
- feriepengene gikk til kostymedrama dvd-er
-livet også bestod av farmtown , farmville og andre spill
- en av lenge siden jeg så deg -ritualene inneholdt følgende mantra : add meg på face da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar