Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 18. februar 2012

dalte engler ned i skjul?? eller...?

Nå er jeg skuffa altså... Skam deg Martha!!
Jeg har fått vite at nissen ikke finnes. I allefall ikke han på polen med sleden.
Jeg har skjønt at det var mamma som la tannfelønninga i eggeglasset.
Jeg  vet, og aksepterer at jeg aldri vil bli forført av Bill Compton eller Edward Cullen

Gud er vanskelig å bevise eller motbevise, jeg har ennå ikke hørt lyden av en landende TARDIS, er ikke sikker på om ET er ferdig med å telefonere hjem, og er i planleggingsfasen av en reunion slæsj sommerferie a la terra hvor han tar med kjerring og unger og hva kjæledyr de nå må ha.. Jeg er ikke overbevist om at ikke Otto har en RL kollega som rusler rundt med uv-gønner og stråler troll i den fineste fjellheimen landet har å by på, og at Jens S sannsynligvis er klar over dette..
Mulig finnes det også damer med ukjente kroppsdeler under stakken, helsevesenet har  tross alt taushetsplikt...

Ikke noe av dette er det mulig å vite!!!! En trenger rett og slett bevis.

Så når  det kommer meg for øret at du har tilgang til englefjær, frøken prinsesse, så mener jeg det er din borgerplikt å få denne analysert og vurdert av vitenskapen..... En gang for alle!

For finnes engler, så er  jeg jaggu åpen for  nøkk, tusser, yeti og kraken også...og drager......... minst....

Bring it on!Feiging!
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Analyserer-gjerne-Mrthas-englefjarA-6765498.html#.T0AF2PWysWY

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar