Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 21. februar 2012

Nordbytjernet - fineste vakreste dagen

Tur it is!! Husbond skulle på jobb, og svippet meg opp, så sparte en litt tid. Mack var i fyrverkeri modus, men måtte sitte pent hver gang  mobilen kom opp. Vi hadde også noen hundemøter, men ingen jeg var egentlig fornøyd med..
Vel, bilder er visst veeeeldig hipt i en blogg, så bilder it is
Ungene aker laaaangt ut på tjernet

Alt mørkt hjelper våren med å komme...*smeeeelt*

"Sitt? Bli? Tuller du eller??Har jo akkurat kommet joooo"

Badeplassen venter.. Sooooon...

Smelteringer rundt trestammene....

"Jeg er søøøøøøt"

Det er sånn jeg liker bjørker.. med pent rødskjær, og ikke i blomst...

Som sagt..... nå drives ren uthalingsteknikk, vinteren har tapt...

"Ja så taaa deeeet bildet daaaaaaa"

I got pigs..

*nynner på vårsøg*


isfisker og allting.. for virkelig å sette stemninga..

siv.

stor aktivitet på isen

Mon hva som venter liten bisk rundt neste sving?

Dagens kuleste i grunn..

Nordbytjernet Skyline

"Opp!" (hooold)

skispor for den som vil, flattråkk for de som ikke...

mer siv ( dekorativt)

om 3 måneder tar russen av her... om 4 måneder er det sommerferiespotteplass..

siv i motlys
En nydelig nydelig dag.... nesten så jeg fortjener litt mokkakakao...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar