Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 27. februar 2012

EFIT 24 februar 2012

EFITen i dag foregikk uten tilgang på pc, i vinterferien på det blide Sørland, så den ble lagt inn senere ... so... here we goooo

7.53 : Mack lå som ei kringle på beina mine.. det ville jeg ta bilde av, EFIT og alt, så jeg grep mobilen... men den som våkna av lyden, og tverrsnudde seg, det var lille posør...

08.51 zzzzzzzzzz

09.22 Det blåser heftig ute, på Birkeland. Huhei, hvordan blir det da på Lista??

10.20 Mamma lager gryterett, mormor sjokoladekake..... svigermor lager verdens beste rundstykker..mmmmmm

11.19 : Då taka me laus...

12.13 ; ingen Aftenpost på fredag, ingen kos!

13.39 Lindesnesfyret i rundkjøringa.... 1915, står det. Pysefyr... Vi skal til Lista vi da...fak-tisk!

14.27 : De smal trange gatene i Farsund..Har kapret hjertet mitt i allefall..

15.06 : Det blåser ved Lista Fyr!

16.21 : Kjøpte kondensferske fiskekaker til mannen på Jokerbutikken. Da ble han glad da..

17.27 : Kvås fossen..Heftig vannføring.. en gang seilte det ned en bil her... det tror jeg på..

18.15 : Bil lektyre , 900 sider..

19.02 Kiwi på Hamresanden, en venn i nøden..

20.08 : prosjektet for tiden... Jepp, teppe igjen..

21.01 : Nytt på nytt..

22.52:  Noen føler seg litt oversett...

23.36 ; Mack går litt bananas med tappet til farmor.. hihi..

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kikar förbi på din EFIT!
    Vilken härlig dag. Gillar speciellt bilden med er sovande hund. Mysigt!

    God fortsättning!
    Mvh Therese
    http://thereseskoogh.wordpress.com/

    SvarSlett
  2. Tittar in på din EFIT-dag, i morgon är det en ny :)

    SvarSlett